YARABBİ!
gökte İlah SENSİN, yerde İlah SENSİN
gökte Alîm SENSİN, yerde Alîm SENSİN
bilinen ve bilinmeyen her şeyin sahibi SENSİN

3 Mayıs 2016 Salı

Devletin sapık ahlakı



Seçimden birkaç gün önce;
24.10.2015 tarihinde laptop bilgisayarıma mit tarafından usulsüz bir şekilde el konuldu. bkz>>   Usulsüz bir şekilde el konulan bilgisayarımı 15/12/2015 tarihinde  esenyurt emniyet müdürlüğünden aldım. Bilgisayarı teslim aldığımda bilgisayarın panel kısmından söküldüğünü ve tuş takımının çalışmadığını fark ettim. Windows'a erişim yoktu. Bu durumu teslim alma tutanağa ekledim. Aynı gün içerisinde bilgisayarı ana fabrikasına incelemek için gönderdim. Bilgisayar panel kısmından sökülmüş. Harddisk iki defa çıkartılıp yerine takılmış. Harddisk üzerine daha önceki tarihli bazı yazılımlar yüklenmiş.  Bilgisayarda  "25.08.2015 tarihli silahlı saldırı" kamera görüntüleri silinmiş. Deliller karartılmış. Bazı programlar yerleşkesinde bulunan bilgiler silinmiş.  Neyse ki silahlı saldırı kamera görüntülerinin kopyasını bazı programların yerleşkesine kayıt etmiştim.
Bilgisayar fabrikası bunu raporla beyan etti.
Bilgisayar emniyete götürüldükten altı gün sonra emniyet Büyükçekmece Başsavcılığından iki adet tablet disk talep ediyor.   Bilgisayarın imajı iki tablet diske kopyalanıyor. Yani bu kopyalama işlemleri  harddisk üzerine çeşitli yazılımlar yüklendikten sonra yapılıyor.  Kopyalama işlemi sonunda tablet disklerden bir tanesi bana verilmesi gerekiryor fakat verilmiyor, çünkü  işledikleri suç büyük; terör suçlarını kapsıyor. Ortaya çıkmasından korkuyorlar.
Bilgisayarı daha detaylı incelemek için yurtdışına gönderdim.
Konu ilgili mahkemede. Olayın peşini bırakmayacağız, aihm'e kadar götüreceğiz. Bu ülkede polis, savcı, hakim ve mit yasaların emredici hükmüne uymak zorundadır. Konuyla ilgili polis, savcı ve mit elemanları suçldur, cezalarını çekmek zorundalar. Halkın vergisiyle   maaşınızı alıyorsunuz halka karşı cephe kurmuşsunuz.

e-mail adresim hacklenmiş.

Adalet ve içişleri bakanı bu ülkede ne iş yapar? 
Adalet ve içişleri bakanı bazı siyasi parti ve terörle işbirliği içinde olan polisler ve savcılar hakkında gereğini yapmalıdır. Elimde konuyla ilgili bilgi ve belgeler mevcuttur.  Yine bu mit elemanlarının üstüne bir an önce çizigi çekilmelidir.
Bakın; bugünün havasına rüzgarına kapılıp meydanı boş sanmayın. Vatandaşa ve halka zarar vermekten vazgeçin.  5-6 yıl sonra dengeler değişecektir. Bunların hesabını hepinizden en ağır bir şekilde soracağımızdan hiç kuşkunuz olmasın.

Siz istediğiniz kadar tuzak kurun, ben hepsini bozacam. Beni daha öncekilerle karıştırmayın.