YARABBİ!
gökte İlah SENSİN, yerde İlah SENSİN
gökte Alîm SENSİN, yerde Alîm SENSİN
bilinen ve bilinmeyen her şeyin sahibi SENSİN

5 Mayıs 2016 Perşembe

HDP ve Hak-Par içindeki mit elemanları !


Sevgili Okuyucu
Bu şahıslara dikkat edin. Beni yalan ile, iftira ile toplumda itibarsızlaştırmak için mit   tarafından  görevlendirimiş üç beş  soytarı.  Hakim sosyal medya üzerinde hakkımda aslı astarı olmayan iftiralarda bulunan  Hak-Parlı Teyfik eren hakkında cezayı onadı. Bazı  dosyaları da hala soruşturma aşamasında. Facebookta yaklaşık 500 tane fake sahte hesap düzenlemişler. Beni ve bazı  kürd aydınlarını itibarsızlaştırmak için kullanıyorlar. Hepsi soruşturma dosyası kapsamında.
Mehmet Şah Eren, senin de facebook ağı üzerinden kişilere gönderdiğin mesaj dökümanın elime geçti, savcılıkta.  
İnsan yüz yüze görüşmediği, samimi olmadığı, tanımadığı birine iftira atıyorsa mit'tir, mit elemanıdır. Bunun başka açıklaması yok. 
Siyasi rant uğruna baş vurmadıkları iftira ve karalama kampanyası kalmadı. Söyledikleri şey şu; "Halk seni dinliyor bizi dinlemiyor, önümüzde engelsin."  Ya siz kimsiniz? Üç beş soytarıdan başka nesiniz?   Bir taraftan mit'e bir tarftan teröre yardım yataklık yapıyorsunuz. Devlet ve siyaset erkanına asılsız iddalar götürüp getiriyorsunuz.  Emniyet ve  yargı içindeki dosyalarınızı mit kanalı ile kapatmaya çalışıyorsunuz. Sahte deliller ve belgeler düzenliyorsunuz. Emniyet müdürlerini, kamu görevlilerini, savcı ve hakimleri, miti, fuhuş tuzağına düşürüp şantaj kasetleriyle kendi çıkarınız için kullanıyorsunuz.  "Size emir verenlerin ve sizlerin sonu yakındır."
Teyfik Eren ifadesinde   eski AKP Mv Cuma içten'i tanık olarak göstermiş.
Cuma içten ahlaksız bir insan. Bu şahısları beni yalan ile iftira ile  itibarsızlaştırmak için görevlendirmiş. Milletvekili adayı  seçilmemenin cinneti içinde. Şereften ve namustan yoksun bu alçak bazı  savcı hakim ve polisleri para ile satın alıyor kendi çıkarı için kullanıyor.
25.08.215 tarihinde silahlı saldırıya uğradım.  Silahlı saldırıdan bir hafta sonra eski akp mv Cuma İçten para ile tuttuğu bir savcı ile evimdeki bilgisayara ve dijital verilere el koymak için devreye girdi.     24.10.2015 tarihinde laptop bilgisayarıma mit tarafından usulsüz bir şekilde el konuldu. bkz>>   Harddisk üzerine sahte deliller ve yazılımlar yüklenmiş. Hepsini ortaya çıkarttım.
Bu iftiraların bedelini fazlasıyla ödeyeceksiniz.  Cuma içten mv seçilmemenin krizi içinde. Cinnet geçiriyor. Amacı bu sahte deliller ile akp başındakilerini tuzağa düşürüp kendisini temize beni suçlu çıkarmaktı fakat başaramadı.
Para ve mevki hırsı sizde birazcık da olsa şeref ve insanlık onuru bırakmamış.
Mert insan, yürekli insan benimle ne derdi ne sorunu varsa karşıma çıkar benimle  yüz yüze   konuşur. Beni yalan ve iftira ile itibarsızlaştırmak için alçakça tuzaklar kurmaz.

 Adil ve Fadıl "Sarıtop" sözde akrabalarımı da yalan yanlış bilgiler ile  hakkımda ifade vermeleri için mit ile tehdit etmişler.  
Ben kimin ne yaptığını çok iyi bilirim. Yanlış yoldasınız. 
Benimle uğraşan iflah olmaz.
Özellikle sen Cuma İçten ve sonra diğerleri; hepinizin başına  geleni biliyorum, üzülmeyin.
Daha yeni başlıyoruz.