YARABBİ!
gökte İlah SENSİN, yerde İlah SENSİN
gökte Alîm SENSİN, yerde Alîm SENSİN
bilinen ve bilinmeyen her şeyin sahibi SENSİN

18 Ağustos 2016 Perşembe

Eski AKP Mv Cuma İçten bana karşı açtığı 50 bin tl tazminatı kaybetti.

Eski AKP Mv Cuma içten bana karşı açtığı 50 bin tl tazminat davasını kaybetti. Ki zaten ben Cuma İçten gibi gereksizleri insan yerine bile koymam. Benim ismimi kullanarak gündeme gelmek gayreti içerisindedir.  Cuma İçten kendinisine "zibidi, kan tüccarı, silah tücarı, akıl sahibi olmadan vekil olan ey zat, baba parası ile vekil olmuş" vb ittihamlarda bulunduğumu öne sürerek hakkımda diyarbakır c.başsavcılığına suç durusunda bulunmuştu. Savcılık takipsizlik kararı vermesine rağmen Hakim kendi kafasına göre 50 tl tazminat davası dosyasını kabul etmişti.   Diyarbakırda görev yapmakta olan bazı hakimleri anlamak mümkün değil.  Cuma İçten gibi gereksizlerden  bi de ek maaş alıyorlar. Neyse olayın özüne gelelim: Cuma İçten benim yüzümden mv seçilmediğini iddia ediyor. Yemiyor içmiyor    hakkımda yalan dolan ile suç duyurusunda bulunuyor. Yargıtay Cuma İçteni ve diyarbakır 3. asliye hukuk hakimini suçlu buldu. Dosyayı red etti.
Cuma İçten bana karşı açtığı 50 bin tl tazminat davasını kaybetti.
Kısaca söyleyeceğim tek şey şu; ben senin gibi ezikleri insan yerine bile koymam.  Bana karşı en iyi avukatları tuttun , paranın gücüne inandın, ben avukat bile tutmadım. Yetmedi beni itibarsızlaştırmak için stklar ile anlaştın, çakallara para yedirttin, yalan dolan ittihamlarda bulundun fakat gel gör ki hiçbir şey başaramadın.  Ben kozlarımı açık oynarım.  Benim yoluma taş koymaya çalışanlar yokluktan beter olurlar. Merak etme, bana karşı açtığın tazminat değerinin fazlası ile  senden geri alacağım.
Pislik seni... Zamanını bekle...