YARABBİ!
gökte İlah SENSİN, yerde İlah SENSİN
gökte Alîm SENSİN, yerde Alîm SENSİN
bilinen ve bilinmeyen her şeyin sahibi SENSİN

17 Temmuz 2015 Cuma

Kulp-Der başkanı iki sayfayı şikayet etti. Sonra fuhuş olayı ortaya çıkmasın diye de ifadesini geri çekti.

Ben karşımda cesur düşman isterim. Kulp-Der yönetimi gibi  korkudan altına işeyen düşman istemem.
Kulp-Der  başkanı İflahatin Aslanhan kulp-der hakkında usulsüzlük haberi yapan iki sayfayı savcılığa şikayet etmiş. Bu iki  sayfanın benim olduğuma dair ekseriyetle  idda etmiş. Anadolu Cumhuriyet Başsıvcılığına ifademi verdim. Yapılan incelemer sonucu bu sayfaların benim olmadığı ortaya çıktı. Dosya numarasını sizlere takdim ediyorum. İstanbul Anadolu Cumhuriyet Başsavcılığı. Soruşturma No: 2015/36279

İflahattin Aslanhan, yeğeni Berçem Aslanhan'ın pasur'daki fuhuş olayı ortaya çıkmasın diye bu sefer de  savcılık aracılığı ile benimle uzlaşmak istedi. İfadesini geri çekti.
Biz Kulp-Der başkanı İflahattin Aslanhan'ın, telefon dinlemesi yapan çetelere kadar, kimlerle, ne şekilde irtibat halinde olduğunu çok iyi biliyoruz.
Eğer Kulp-Der yöneticilerinden ve üyelerinde birazcık şeref ve namus varsa İflahattin Aslanhan'dan bu iftiranın ve ihbarın hesabını sorarlar.  
Madem İflahattin Aslanhan haklıydı, savcılığa verdiği şikayet-ihbar dosyasını neden geri çekti? Neden uzlaşmak istedi? Mert insan, yürekli insan,  sonuna kadar   verdiği ifadenin arkasında durur.
Dedim ki;  "madem bu kadar yüreklisiniz, çağırın istanbul parti il başkanlarını, toplayın dernek üyelerini, yaptığınız tüm şerefsizlikleri parti il başkanları huzurunda ortaya dökeyim." Hiçbiri yanaşmadı. Partinin içinde Kulp-Der ile hareket eden iki-üç il ve ilçe başkanlarını tespit ettik. Birisini parti dışında bıraktık diğer ikisi hala takibimiz altında. Kulp-Der yönetimi bu il ve ilçe başkanlarıyla  beraber partiden habersiz istanbulda yaşayan pasur halkını tehdit ediyorlar. Bizim saf halkımız da  bu soytarıların gerçekten de parti adına hareket ettiklerini sanıyor.
Saçı Sakalı ağarmışların yalan konuşması kadar daha utanç olan, Kulp-Der başkanının içine düştüğü kepazeliktir. Beyazlaşan saçı sakalına bakmadan yalan konuşmasıdır.

İlginize....