YARABBİ!
gökte İlah SENSİN, yerde İlah SENSİN
gökte Alîm SENSİN, yerde Alîm SENSİN
bilinen ve bilinmeyen her şeyin sahibi SENSİN

19 Nisan 2015 Pazar

Kulp Der Şebekesi Hakkında Özet



Merhaba...
Tam üç senedir gerek sanalda gerek reelde beni itibarsızlaştırmak çabası içinde olan bir şebekeden bahsetmek istiyorum.  Bu şebeke;  AKP Mv Cuma İçten, Kulp-Der  yöneticilerinden İflahatin Aslanhan, Cengiz Teğin, Av Suphi Özgen ve Diyarbakırda öğretmenlik yapmakta olan Teyfik Eren, vd. soruşturma gizliliği açısından ismini sayamadığım  bir takım şahıslardan oluşuyor. Hepsi çapraz soruşturmaya tabii tutuldular. Hepsi de Mv Cuma İçten'le beraber hareket ettiklerini itiraf etmişler. Özelikle hangi taşı kaldırdıysam, altında;  Kulp-Der ile ilgili soruşturma dosyalarını  Mv Cuma İçtene sızdıran Av Suphi Özgen çıktı.
Av Suphi Özgen Kulp-Der üyelerini  bana karşı kışkırtmakla görevli ele başları.
Kulp-Der yöneticilerinden Halis Ertaşı da bana karşı kışkıtmıştır. Halis Ertaş'ı cep telefon numarasından aradım. "Hayırdır, benim hakkımda asılsız iddalarda bulunuyorsun, dernek yönetimi olarak  benimle ne derdiniz var? " diye sordum. Bana,  Av Suphi Özgen'in sözü ile  hareket ettiklerini söyledi. Telefon konuşma kayıtlarını savcının masasına koydum. (Suphi Özgen ve Kulp-Der ile ilgili soruşturma devam etmektedir.)
Burda ismini belirttiğim şebeke üyeleri facebook duvar paylaşımlarında beni itibarsızlaştırmak için şeref namus kavramını hiçe sayan küfürler etmekteydiler.  Hakkımda aslı astarı olmayan asılsız iddalarda ve iftiralarda bulunmaktaydılar. Bunlardan biri de Diyarbakırda Öğretmenlik yapmakta olan Teyfik Eren isimli şahıstır.  Kendisi hakkında hem Bilişim Savcısına   hem de Sulh Ceza Hakimliğine başvurdum. Hakim Teyfik Eren hakkında  cezayı onadı. Teyfik Eren hakkında maddi ve manevi tazminat için avukatıma gereken talimatları verdim. Teyfik Eren, ayrıca Milli Eğitim Bakanlığı tarafında da sorşturmaya tabii'dir. (Belgeler ektedir.)

Öncelikle şunu belirtmek isterim ki benim sosyal medya ağı üzerinde facebook ve twitter profilim (hesabım) bulunmamaktadır. Ben bu ülkede en çok takip edilen isimlerinden sadece biriyim. Beni takip edenler, ürünlerimi, eserlerimi okuyanlar,  fikirlerimin yanında saf tutmaktadırlar.  Bana karşı  iftira içerikli yalan paylaşımlar yapan bu şebekeye karşı tavır almaları da bir o kadar doğal bir durumdur.

İlgili belgede, Teyfik Eren ifade vermiş. İfadesinde Mv Cuma İçten ve Kulp-Der yönecileriyle beraber hareket ettiğini belirtmiş. Suphi Özgen'i de tanık olarak belirtmiş.

Bunlar ki şeref ve namus kavramını hiçe sayan insanlar. Üç kuruşluk menfaat uğruna kendi değerlerini haracayak kadar kişilikten yoksundurlar.

Ben çok sabırlı bir insanım.  
Rahman ve Rahim olan ALLAH'ın Adıyla... Bunların  yalan ve iftira  bataklığı içinde nasıl çırpındıklarına ve rezil olduklarına şahit olun.

Teyfik Eren'in İfadesi.
İfadesinde AKP Mv Cuma İçten ve Kulp-Der ile bareber hareket ettiğini belirtmiş.
Şebeke üyeleri ifadelerinde birbirlerini ele vermişler.

Hakim Kararı
Teyfik Eren için karar onandı.


İlginize...