YARABBİ!
gökte İlah SENSİN, yerde İlah SENSİN
gökte Alîm SENSİN, yerde Alîm SENSİN
bilinen ve bilinmeyen her şeyin sahibi SENSİN

24 Ocak 2016 Pazar

Mahkeme facebookta hakaret ve küfür eden öğretmene ceza verdi.

Facebookta bana şizofren diyerek hakaret eden Teyfik Eren ilk celsede mahkum edildi.


Tam 6 yıldır   hakkımda sistematik olarak aslı astarı olmayan ahlak dışı yalan haberler yapılmaktadır. Beni topluma karşı itibarsızlaştırmak için baş vurmadıkları yalan ve hile kalmadı. Fakat hiçbirisinde başarılı olamadılar.
Son olarak diyarbakır Tevfik Pehlivan İlköğretim okulunda  görev yapmakta olan hak-par'lı  öğretmen Teyfik Eren beni topluma karşı itibarsızlaştırmak için görevlendirildi. Teyfik Eren facebook üzerinden bana "şizofren ve sapkın " diyerek hakaretlerde bulundu.
Facebook url'sini ve içeriğini mahkemeye sundum. Mahkeme  ilk celsede Teyfik Eren hakkında para cezasını ve 5 yıl denetimli serbestlik tedbiri getirdi.  Teyfik Eren'in dosyada şahit olarak gösterdiği herkes ayrı ayrı suçlardan yargılanıyor. Teyfik Eren kendisine açılan soruşturmadan aklanmak için İstanbul Kulp-Der'e de gelmiş soruşturma dosyası kapsamında kulp-der yöneticilerini tanık olarak göstermişti. Tabi kulp-der yöneticilerini tanık olarak göstermekle daha da tüzağa düştüler. Savcılık tüm tanıklar hakkında iddianame hazırladı. Belge> Hakim sanık Teyfik Eren'in itirazını red etti cezayı onadı.  Ayrıca sanığın başka dosyaları da soruşturma aşamasındadır

Yine aynı tarihte istanbul güneşlide faliyet gösteren Kulp-Der'e ilişkin bir mahkemeye daha katıldım. Kulp-Der başkanı İfhattin Aslanha'nın kardeşi (kulp ilçesi bdp eski ilçe başkanı) Recep Aslanhan ve Fadıl Sarıtop bana karşı hakaret, silahlı saldırı ve tehditle yargılanıyorlar. Aynı dosya kapsamında Kulp-Der yöneticilerinin beni Marmara Park alışveriş merkezinde tehdit ettikleri olay da mevcut.  Fadıl Sarıtop mahkeme boyunca yalan ifade verdi. Yalan konuşmasına göz yumdum. Çünkü mahkemeyi ve yargıyı aldatmak suçundan da hüküm giyecekler. Fadıl Sarıtop ve Recep Aslanhan 5 yılla yargılanacaklar.  Kulp bdp eski ilçe başkanı Recep Aslanhan şerefsizi ve ailesi kulp ilçesinde kızları fuhuşa sürüklemektedir.  Hatta abisi Ahmet Aslanhan kendi kızı Berçem Aslanhanın fuhuş olayı yüzünden kalp krizi geçirip hayatını kaybetti. Bu olayların deşifre olmaması için de kulp-der yönetimi ile beraber tam altı yıldır  beni itibarsızlaştırmak gayreti içindedirler. Amaç bu yöntem ile  bdp/hdp'nin bölgedeki fuhuş olayını örtbas etmek.
Şunu önemle belirtmek isterim ki bana  iftira atanların hepsi kendi yalanlarında boğulacaklar. Az Kaldı!

İlginize...