YARABBİ!
gökte İlah SENSİN, yerde İlah SENSİN
gökte Alîm SENSİN, yerde Alîm SENSİN
bilinen ve bilinmeyen her şeyin sahibi SENSİN

28 Mayıs 2016 Cumartesi

Diyarbakır Bilişim Savcısı Takipte

Diyarbakır Cumhuriyet Başsavcısı Fatih Ekici. Takiptesin
Bana yapılan silahlı saldırı sonrası bilgisayarıma senin emirlerin doğrultusunda usulsüz bir şekilde el konuldu. Bilgisayar yerleşkesinde bulunan bazı kamera görüntüleri silindi; deliller  karartılmaya çalışıldı.
Teyfik Eren dosyası doğrultusunda güya bilgisayara el koydun fakat Büyükçekmece  1. Asliye Ceza Mahkemesi Teyfik Eren hakkında sosyal medya üzerinde fake hesap açmak, asılsız iftiralarda bulunduğu gerekçesi ile kendisi hakkında cezayı onadı.  Teyfik Eren silah tüccarı eski AKP mv Cuma İçteni tanık göstermiş.  Bu size bir şeyleri çağrıştırmıyor mu savcı? Bu şahıs durup duruken neden bir milletvekili'ni tanık olarak göstersin? Çünkü bu milletvekili bu şahısları beni itibarsızlaştırmak için para ile tuttu.
Seni telefonda aradım bana "kendine şair-filozof diyorsun"  diye küçük düşürücü ithamlarda bulundun. Ne tuhaftır ki senin bu benzer cümlelerinin aynısını terör çeteleri de kullanıyor. Beni tanımadan bilmeden kendini savunmaya çalıştın.   Ama biz seni ve hepinizi çok iyi biliyoruz. Devletin içinde sizin gibi yasaların emredici hükmümü hiçe sayan savcılar pek yakında gidicidir. Attığın her adım takipte.  Öyle ki senin aldığın eğitim benim aldığım eğitimin %1'i kadar bile değil. Bu yüzden sen yakında bu görevden gidicisin.
Kime çalım attığına dikkat et. Sen devlet memurusun. Maaşını veren halktır; yani biziz. Bilgisayarın usulsüz bir şekilde el konulduğuna ilişkin Büyükçekmece ceza hakimliği de kabul etti. Yani şu an devlet de senin bana yapılan silahlı saldırıda parmağın olduğuna ilişkin, bu çete ile bağlantıların olduğuna ilişkin bazı izler sürüyor.
Bilgisayar hard-disk içine bazı yazılımlar yüklenmiş.  bkz
Şereften ve namustan yoksun insanlar her türlü iftirayı atar, her türlü zorbalık ve şiddet yöntemini seçer bunlar aklamak da size düşer.  Normalde bana hard-disk kopyası göndermen geren yerde göndermedin. Neden? Korkuyor musun yoksa? Hakkımda üzerinde çalıştığınız sahte delillerin ortaya çıkmasından mı korkuyorsun?  Yahu  şu savundukların hakkımda  sapık dedi, en ahlaksız yalan ve  iftiralarda bulundu, yetmedi namus - şeref iftirasına maruz kaldım. Ben de diyorum ki hakkımda elinizde bir kanıt varsa mertçe yüreklice ortaya çıkart savcı.
Ben bu tür siyasi komploları çok iyi biliyorum.  Amacınız beni iftira ve yalan ile itibarsızlaştırmak. Fakat işin içinde kim varsa mutlaka ama mutlaka  bedelini ödeyecek.
İlginize...