YARABBİ!
gökte İlah SENSİN, yerde İlah SENSİN
gökte Alîm SENSİN, yerde Alîm SENSİN
bilinen ve bilinmeyen her şeyin sahibi SENSİN

10 Haziran 2016 Cuma

Duyuru !

Not; Facebook, twitter, İnstagram, skaype, whatsapp  vb sosyal paylaşım ağı üzerinde kendini Ozan Deniz Sarıtop olarak tanıtıp kızları tavlamak için veya adıma siyasi amaçlı hesap açanları, linkleri ile beraber sağ alt köşede iletişim kutusuna yazın.  Aynı şekilde bu konuda  e-mail hesapları ve gsm (telefon) opertörleri varsa şayet  tarafıma bildirin ya da benimle yüz yüze iletişime geçin. Yasal soruşturmayı başlatalım. 

Mit çeşitli porgramlarla bu sayfama, e-mail   adreslerime ve diğer hesaplarıma girmekte, benim adıma kızlar ile yazışmakta.    Hiçbir sosyal medya hesaplarına, e-posta adreslerine ve gsm öperatörlerine itibar etmeyin. Dediğim gibi benimle yüz yüze görüşün.

Buradan mit'e seslenmek istiyorum;
Bakın beyler ben bütün komplo teorilerini çözmüş biriyim.
 İkamet ettiğim binaya iki yıldır ailesi ile birlikte  iki mit elemanı yerleştirmişsiniz.  Etraftaki binalarda yine öyle... mit - istihbarat kaynıyor. Her an gözleri üzerimde. Bir yerlere bilgi yetiştirme telaşı içindedirler. Kaç yıllık komşularımı bile hakkımda yanıltmak için iş başındadırlar.  Beni ziyarete gelen akrabalarımı bile akrabam olduklarını bilmedikleri için yanlış bilgilendirdikleri ve yanlış yönlendirdikleri olmuş.  Beni sormaya gelen bazı gazeteci ve yazar arkadaşlarımı "evde yok" deyip telefon numaralarını almışlar; benim adıma  konuşup mesaj yazmışlar. İnsanların benimle irtibat kurmalarını engellemektedirler.
Köpeklerinizi etrafımdan çekin.  Neyin peşinde olduğunuzu çok iyi biliyorum. Benim mit gibi ahlaksız ve sapkın  bir kurumla selamım olmaz.

Önemle şunu belirtmek isterim ki;
Twitter, Facebook, İnstagram, skype vb. sosyal medya hesabım yoktur. Benimle yüz yüze görüşmediğiniz konularda hiçbir dijital iletişim araçlarına, e-posta adreslerine ve gsm operatörlerine itibar etmeyin.
İnsanlar benim ismimi - fotoğraflarımı  yalan yanlış bilgilerle:   siyasi amaçlı  veya kızları tavlamak için kullanabiliyor. Kimileri bazı kurumlarda kendini; arkadaşım, köylüm ve  akrabam gibi vasıflarla tanıtıp yanlış bilgilendirmede bulunabiliyor. Bunlara dikkat ediniz !

İlginize...