YARABBİ!
gökte İlah SENSİN, yerde İlah SENSİN
gökte Alîm SENSİN, yerde Alîm SENSİN
bilinen ve bilinmeyen her şeyin sahibi SENSİN

22 Haziran 2016 Çarşamba

Sarıtop benim soyismimdir.

Merhaba....
Oturduğum mahalleye  beni itibarsızlaştırmak için kadınlar kızlar görevlendirilmiş. Kadın ve kızlar mahallede bana iftira atmak için, beni itibarsızlaştırmak için çabalanıp duruyorlar.  Beni itibarsızlaştırmak konusunda bazı ailelere para dahi vermişler.  Yetmemiş yine karşı apartmanda bir şeresiz karısı ile beraber ki mitin adamı ayrı bir koldan iftira atıyor.  Geçen yaz siyasi silahlı saldırı olayından sonra şimdi de böylesi talihsiz bir durumun ortaya çıkması elbette savcının ve istanbul emniyetinin de takibindedir.  Bu konuda geniş çaplı bir soruşturma devam etmektedir. İşin içinde hangi mit elemanları, mv, stk, kim varsa hepsi ortaya çıkacak.  Savcı bir komplo var, araştırıyoruz, dedi.  Keza istabul emniyeti yine olayın peşinde... Çünkü bunlar çırpındıkça kendilerini ele veriyorlar.
Bi de internet ağı üzerinde birden çok modem ve cihaz  ile sahte delil üretmeye çalışmışlar. Tabi bunların işleri güçleri iftira. Bunlar bu kadar benimle uğraştıklarına göre ortaya çıkmasını istemedikleri  büyük bir suç  var demektir.    
Bu çirkin iftiraları atanların da hepsini tespit ettik. Bu iftiraların bedelini bunlara ağır bir şekilde soracağız. 16 senedir bu mahallede oturuyorum,  5 - 6 aydır bazı mitçiler gelmiş aklınca  mahallede asılsız dedikodu yayacaklar beni itibarsızlaştırmaya çalışacaklar. Kız komplosu veya diğer komplolar fark etmez.  Bunlarda şeref ve namus yok çünkü. At iftirayı kaç. Taktikleri bu. Çünkü  bunlarda attıkları iftirayı ispat edecek onur yok onur.

Yine...

"Sarıtop" benim soyismimdir. Mit son zamanlarda  sosyal medyada beni itibarsızlaştırmak amaçlı "sarıtop" soyismimi "sarı top" şeklinde  yazmaktadır.    Ahlaksız - çirkin anlamlara ve yorumlara sebebiyet vermektedir. Bu yöntem ile beni itibarsızlaştırmak gayreti içerisindedirler. Ben hayatım boyunca her türlü ahlaksızlığa sapkınlığa karşı durdum. LGBT'lileri - eş cinselleri toplumda ruh hastaları olarak nitelendirdim; toplumda benimsemedim. Şimdi bazı şereften ve namustan yoksun mit elemanları ortaya çıkmış soyismimi yanlış anlamlara sebebiyet verecek bir konuda kullanıyorlar. Amaçları sürekli büyüyen okur kitlemin önüne geçmek; bayan okurlarımı benden uzaklaştırmak. Ben mitin bütün komplo teorilerini çözmüş biriyim. Mit ne yaparsa yapsın benimle baş edemez.  Ben daha önce  üzerine iftira attıklarınıza benzemem. Özellikle kulp ilçesinde bazı mit elemanları ve aileleri bu iş için görevlendirilmiş. Sosyal medya üzerinde açtıkları birden fazla fake hesaplar ile bu iftira kampanyasını yürütmektedirler. Her türlü ahlaksızlığa ve fuhuş işlerine bulaşmış bu şahıslardan bazıları; Hak-par'dan M. Şah Eren, Teyfik Eren ve bazı akrabaları yine Kulp-Der başkanı İflahattin Aslanhan, Kardeşi Recep Aslanhan, Kulp-Der yöneticileri ve akrabaları beni yalan dolan ile itibarsızlaştırmak için görevlendirilmişler. Bunlar güya kürt görünmülü fakat mit elemanları. İftira at kaç taktiği... Ortaya attıkları yalanı ispat etmezler kanıtlamazlar. İşleri güçleri toplumda yalan dolan ile   fitne rüzgarı estirmek....  Siyasi ve rant amaçlı iftira...  Böylelerine tek cevabım; ki soyismim üzerinden bu tür benzetmelerde ve  suçlamalarda bulunanlara karşı ahlaki bir cevaptır; kadınlarınızı ve kızlarınızı getirin, benimle tanıştırın. Kadınlarınız ve kızlarınız beni size anlatsın. Bu fitnenin bedelini hepinize en ağır bir şekilde ödeteceğimden hiç kuşkunuz olmasın.
İlginize...