YARABBİ!
gökte İlah SENSİN, yerde İlah SENSİN
gökte Alîm SENSİN, yerde Alîm SENSİN
bilinen ve bilinmeyen her şeyin sahibi SENSİN

21 Haziran 2016 Salı

Aptal Devlet

 Seçimden birkaç gün önce;
24.10.2015 tarihinde laptop bilgisayarıma mit tarafından usulsüz bir şekilde el konuldu.bkz>>   Usulsüz bir şekilde el konulan bilgisayarımı 15/12/2015 tarihinde  esenyurt emniyet müdürlüğünden aldım. Bilgisayarı teslim aldığımda bilgisayarın panel kısmından söküldüğünü ve tuş takımının çalışmadığını fark ettim. Windows'a erişim yoktu. Bu durumu teslim alma tutanağa ekledim. bkz>>

Bilgisayara takip sistemi (yazılımı) yerleştirilmişti. Bunu fark ettim. Bilgisayarı ana fabrikasına incelemek için gönderdim. Bilgisayar ana fabrikasından geldi. bkz>> 
Sonuçta ben devletin usulsüz bir şekilde el koyduğu bir bilgisayarı evime sokacak kadar - tekrar kullanacak kadar aptal değildim. Bilgisayarı dört ay önce bir bilişim markete sattım. Bilişim market de bilgisayarı bir başkasına satıyor. Yani devlet (mit) şu an benim yerime bir başkasının kullandığı bu bilgisayarı takip ediyor.  Bir başkasını takip ediyor. Devlet ve mit aklı işte :))